Politica de anulare
In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati IOHO.RO in cel mai scurt timp telefonic la numarul 0742226522, pe WhatsApp sau pe e-mail la comenzi@ioho.ro mentionand numarul comenzii.
Daca anularea este acceptata, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare.
Daca refuzam anularea comenzii dumneavoastra din cauza faptului ca comanda a fost deja trimisa/expediata prin curier, comanda nu mai poate fi anulata.
In cazul in care anularea a fost solicitata la timp, iar plata s-a facut online de catre dumneavoastra, va vom returna suma totala in termen de 14 zile lucratoare.
Ne rezervam dreptul de a anula o comanda daca produsul sau produsele alese nu se afla in stoc pentru orice motiv imputabil platformei noastre. In acest caz, va vom transmite o notificare si va vom returna plata efectuata daca aceasta a fost facuta online.
Ne rezervam dreptul de a anula o comanda daca datele furnizate de catre cumparator pe platforma noastra sunt incomplete si/sau incorecte.