Politica de anulare
Anularea unei comenzi
Dacă doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați IOHO.RO cât mai rapid prin:
- Telefon: 0742 226 522
- E-mail: comenzi@ioho.ro
Important: Menționați numele și numărul comenzii în solicitare.
Reguli privind anularea:
✅ Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară.
❌ Dacă anularea nu poate fi efectuată pentru că pachetul a fost deja expediat prin curier, comanda nu mai poate fi anulată.
Dacă anularea a fost solicitată la timp, iar plata a fost efectuată online, suma totală va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare.
Cazuri speciale în care IOHO.RO poate anula o comandă:
- Produsul comandat nu este în stoc (din motive imputabile platformei). În acest caz:
- Veți fi notificat
- Veți primi înapoi suma plătită, dacă ați efectuat plata online.
- Datele furnizate de client sunt incomplete sau incorecte. În acest caz, comanda poate fi anulată fără notificare prealabilă.