Skip to content

Cart

Your cart is empty

Politica de anulare

Anularea unei comenzi

Dacă doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați IOHO.RO cât mai rapid prin:

  • Telefon: 0742 226 522
  • WhatsApp
  • E-mail: comenzi@ioho.ro

Important: Menționați numele și numărul comenzii în solicitare.

Reguli privind anularea:

✅ Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară.

❌ Dacă anularea nu poate fi efectuată pentru că pachetul a fost deja expediat prin curier, comanda nu mai poate fi anulată.

Dacă anularea a fost solicitată la timp, iar plata a fost efectuată online, suma totală va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare.

Cazuri speciale în care IOHO.RO poate anula o comandă:

  • Produsul comandat nu este în stoc (din motive imputabile platformei). În acest caz:
    • Veți fi notificat
    • Veți primi înapoi suma plătită, dacă ați efectuat plata online.
  • Datele furnizate de client sunt incomplete sau incorecte. În acest caz, comanda poate fi anulată fără notificare prealabilă.